Elke ontwerp klus in no time klaar door lancering nieuw product!

Oldenzaal, 8 april 2013 – Er zijn al websites waar je ontwerp wedstrijden kunt plaatsen maar nu is er iets nieuws. De Nederlandse website ontwerpen-voor-geld.nl, biedt nu naast wedstrijden ook projecten aan.

Doordat opdrachtgevers gratis projecten kunnen plaatsen, kan de complete grafische markt bediend worden. Het grote verschil met de wedstrijden is, dat opdrachtgevers kiezen voor een ontwerper op basis van hun offerte en portfolio. Ontwerpers kunnen op de site hun portfolio samenstellen zodat opdrachtgevers inzicht krijgen in de kwaliteit en creativiteit van de ontwerper. Er kunnen projecten geplaatst worden voor bijvoorbeeld een presentatie video, een 3D tekening of een trouwkaart. Via het projecten systeem kom je makkelijk in contact met de ontwerper die je zoekt en ook tijd heeft. Betalen gaat veilig via de website.

“Wij geven op de site advies voor welk soort opdracht beter een project of wedstrijd geplaatst kan worden. Zo hoef je als je een flyer wilt laten ontwerpen, niet een heel wedstrijd traject te doorlopen en misschien ontwerpers teleurstellen. Je kiest een ontwerper en gaat direct aan de slag”, aldus Roel Masselink (27) oprichter van www.ontwerpen-voor-geld.nl.

Crowdsourcing wordt steeds breder ingezet. Er zijn meer dan 30.000 ontwerpers en ruim 15.000 opdrachtgevers actief op de site. Masselink denkt ook internationaal succes te vergaren door hetzelfde concept in het buitenland aan te bieden onder de naam www.crowdsite.com. Recent lanceerde het bedrijf websites in vier Europese landen en is het bezig Azië en Amerika voor zich te winnen.

————————————————————————————-

Wilt u meer informatie hebben?
Neem contact met ons op: Klik hier! of bel: 085 401 2764

Bijlages:
Screenshot start project (jpg)
Screenshot project pagina (jpg)